آذربایجانین سسی، تراختور

بوتون تورکلرین تاخیمی، تراختور

آذربایجانین سسی، تراختور

بوتون تورکلرین تاخیمی، تراختور

Türkiyədə Traxtor yandaşları taxımı yalnız buraxmadı



تیم تراختور آذربایجان در دیدار با تیم ملی یمن در استادیوم المپیاد استانبول در حضور بیش از 1500 طرفدارش به تساوی بدون گل رسید







Türkiyədə Traxtor yandaşları takımı yalnız bırakmadı. İstanbulda Yəmən milli takımı karşısında Traxtora 1500 taraftar dəstək verdi
تیم ملی یمن با نفرات کامل خود در این دیدار حاضر شده بود و با هدف آمادگی برای برگزاری اولین دیدار مرحله حذفی انتخابی جام جهانی برزیل در این دیدار شرکت کرده بود. 
دیدار تدارکاتی بین دو تیم تراختور و تیم ملی یمن که در استادیوم المپیاد شهر استانبول ترکیه برگزار شد در پایان نود دقیقه با تساوی بدون گل به اتمام رسید.
یمنی ها هر چند برای بازی امروز خود بنر های تبلیغاتی مختلفی را در سطح شهر استانبول ترکیه نصب کرده بودند ولی این طرفداران تراختور بودند که با حضور خود و تشویقهای پرشور خود، جو استادیم را به نفع قرمز پوشان تغییر دادند ، لازم به ذکر است در حدود 1500 نفر از طرفدارن تراختور به ورزشگاه آمده بودند.کادر فنی تراختور در رابطه با کیفیت بازی، از عملکرد تک تک بازیکنان در مجموع راضی بودند وموقعیت های خوبی هم نصیب تراختور شد که دو بار تیر دروازه  تیم ملی یمن از فروریزی دروازه جلوگیری نمود.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد