آذربایجانین سسی، تراختور

بوتون تورکلرین تاخیمی، تراختور

آذربایجانین سسی، تراختور

بوتون تورکلرین تاخیمی، تراختور



من خودم یک کاتالونیایی هستم و اعلام می کنم که زنده باد اسپانیا! این چند نفر پان کاتالون همشون جیره خوار کاتالونستان هستن که مزدوری بیگانگان رو می کنن!
با آمدن آزادی به اسپانیا ما کاتالان های اصیل همه اینها رو به آخور خودشون می فرستیم و از صحنه محوشان می کنیم!




من خودم یک کاتالونیایی هستم و اعلام می کنم که زنده باد اسپانیا! این چند نفر پان کاتالون همشون جیره خوار کاتالونستان هستن که مزدوری بیگانگان رو می کنن!
با آمدن آزادی به اسپانیا ما کاتالان های اصیل همه اینها رو به آخور خودشون می فرستیم و از صحنه محوشان می کنیم!

زنده باد اسپانیای پرگهر
زنده باد ژنرال فرانکو کبیر مبدع حقوق بشر

"کامنت یک اسپانیایی اصیل در خصوص تظاهرات 1.5 میلیونی مردم کاتالان برای اعلام استقلال"

*هرگونه تشابه نوشته فوق با مسائل داخلی ایران نشانگر تجزیه طلب بودن شماست و خاک بر سرتون!



https://www.facebook.com/photo.php?fbid=402519303137281&set=at.368694676519744.91039.368036996585512.1814127303&type=1&theater

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد