آذربایجانین سسی، تراختور

بوتون تورکلرین تاخیمی، تراختور

آذربایجانین سسی، تراختور

بوتون تورکلرین تاخیمی، تراختور


اقدامات جدی مخالفان رفراندوم استقلال اسکاتلند از بریتانیای کبیر


رهبر حزب کارگر انگلیس:  

پدر من اسکاتلندیه...مادرم انگلیسیه...زنم ایرلندیه...پدرزنم ولزیه...مادرزنمم ایرلندی-اسکاته...حالا شما بگین من به چه ملتی تعلق دارم؟ :))


رئیس منطقه ای حزب محافظه کار The Conservative Party شهر گلاسکو

من خودم اهل گلاسکو هستم ولی قبل از اینکه خودمو یه اسکاتی بدونم خودمو یه بریتانیایی میدونم و بهش افتخار میکینم! 

خود ما اسکاتیا اجازه نمیدیم یه مشت پان اسکات مزدور تجزیه طلب خاک بریتانیای کبیرمونو تجزیه کنند :)


سر رابرت پیل Sir Robert Peel شاعر ولزی ساکن لندن:


آنکه دلش می زند ، نبض جدایی در باد با او سخن می گویم ، تا نگهدارد به یاد اسکاتلند من، جان جانان من است قیمت خون گلاسکو، رگ بیریتانیای من است چه نزدیک تو باشم، چه در غربت غریب و دور... تو را نمی دهم ز دست، ای مرز عشق و شعر و شور مگر بی تو می شود، زمزمه ادینبورگ شنید؟ مگر بی تو می شود به معنای وطن رسید؟


اسکات من دوک ملی : 

 من می خواهم هفت دولت زیر بیرق بیریتانیا باشد من زیر بیرق بیگانه نروم. :)


اسکات اسکاتلندی بریتانیایی اصل

ما اسکاتی ها محاله بذاریم شما بریتانیای ما رو تجزیه کنید. ما ایرلند رو هم به مام میهن برمیگردونیم


آریا برتر کوروش کبیری پاد (ضد) ترقه دکترای ژنتیک شناسی ایرانی در دانشگاه اشرفیانتون بناب هیل: (هموطن ساکن اسکاتلند که در همان سان امسال در مراسم سجده به سنگهای پاسارگاد حضوری شکوهمند داشت پرده از اصل ماجرا برمی دارد)


ذوالقرنیز بر شما باد! در همه جاى دنیا تجزیه طلبى جرم اصت! بریتانیا هم این بازى ها را در مى آورد تا از تجزیه طلبهاى علی افی و رجب طیبی ما حمایت کرده باشد! بازى بسیار کثیفى را شروع کردند! با تو میگویم اى شونگولى بونگولى، در این ایل غریب تفنگ پدرى هصت هنوز! با ذوالقرنیز تا ذوالقرنیز، پادنده آریا، پشت فرمان کوروش، ... زنده باد ژنتیک شناس  اعظم دکتر اشرفیان، زنده باد اصالت نژادی 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد